2005年8月17日


唔好再問我:「係唔係賣車?」、「點解賣?」、「有冇料拆賣?」........自從8月頭放低咗部去車房之後,我已收到不下數十個電話&Email,都係問相同問題!哈.......我唔講只係我怕我揀錯,揀乜?係顏色!係呀!部車轉色!!8年車啦,其中4年係泊露天,D色晒到殘晒,而且有多處花痕,加上早前比人Hit & Run,儲埋一次過噴,唔過份啦?而且呢個'project'我已plan咗2年,一直都唔捨得........我揀咗乜色?秘密,因為我都唔知結果係點.......!?耐心等待啦!!

4 則留言:

匿名 說...

kakka...我知咩色...
你果日問完我...
第二日坐車時就見到一部你講果隻色...
keke

匿名 說...

I know... it must be Shitty Brown! haha...

Wilson 說...

QWB4, Maybe i changed my mind nei !??? hehehee ! let's see the result later

Charles..... hehehe top secert !

匿名 說...

You gonna painted in pearl yellow!
And replace engine with 3S-GTE!
Yellow Turbo SE110!
Haha!

-Otaka