2005年11月11日









玩開Corolla AE系嘅朋友都知道,其原廠水箱嘅壽命並唔耐用,尤其當用上Racing 1.3bar嘅水箱蓋,更會令冷卻液壓力提高而加速水箱死亡。由於原廠水箱頂部及底部都係用膠造,往往就係响呢D地方爆裂,輕則只是少少滲漏出嚟,發現得早更換水箱還可以;但嚴重嘅响行駛途中谷爆,引擎分分鐘報銷!!購買水箱我哋有好多選擇,劏房二手料,$200左右,不過質素好參差,萬一揀咗個就嚟裂嘅,仲死!全新台仔料約$650,其實係一個唔錯嘅選擇,不過亦聽聞台仔水箱用料差勁,即使用咗防銹嘅冷卻液,唔夠一年內部都係生晒銹(只是聽聞);全新正廠件約$2500,底唔底買見仁見智!!改裝零件方面,倒有一個幾好選擇---日本水箱界老牌子Koyo!無論响造工或用料上都唔需要懷疑,全銻合金造,以高精度機器點焊,無論散熱效能、剛性、耐用性及重量等各方面,都遠勝台仔料及正廠料!!而售價方面只係$2400,真係好底買!可以於錦龍汽車零件公司查詢,亦備有其他車種選擇(好廣告喎!)!值得一提係有2點:1)同型號車系,MT/AT水箱係有分別(係人都知)。2)Koyo銻水箱係對應全線由AE92-111嘅車種,而佢係用大種水箱蓋,即係AE92果隻,而AE100-111車種嘅原裝水箱蓋並唔合用,故此AE100-111車主在購買Koyo銻水箱同時,亦要去買一個AE92嘅大種水箱蓋!!另外,想再進一步加强散熱效能,TRD出品嘅低温水膽可以幫到你,水膽提前於70oC開啓,可以讓冷卻液提早進入引擎散熱,TRD水箱蓋&水膽,可於Tom's & TRD Shop購買,合計約$550!多謝屎祖君送咗個水箱蓋比我,爭你一餐海南雞飯!!
千其唔好問我裝咗銻水箱&低温水膽部車快咗幾多,因為佢哋嘅主要作係維持引擎嘅耐力,有冇試過响夏天好熱嘅時候,啱啱出車時部車好爽,但係keep住行一陣部車就冇咁好力?如果有就快D搞搞佢啦!
錦龍汽車零件公司
27563686
Tom's & TRD Shop
旺角山東街82號地下
27830993

5 則留言:

匿名 說...

AE111上下水喉合AE110裝嗎?

BY BUDDY

Wilson 說...

唔肯定,但係成千個大洋,作用不大,齋換水膽好過

匿名 說...

換TRD水膽.......easy??

匿名 說...

Diy 換TRD水膽.......easy??

Wilson 說...

You are right ! hehehee
Now my water temp keep at 65-70
Oil temp around 90-95

nmormal driving