2007年5月7日

強化!







浮動碟係由中心部份嘅銻冚鐘&外邊金钃碟框組合成,兩者係靠若干粒螺絲連接住,所以D螺絲係擔當住重要角飾,其剛性重要之餘,不斷溫度變化嘅熱漲冷縮效應,亦會令螺絲容易「番鬆」!早排落去新填地街搵到間工業螺絲舖,佢地話要剛性強嘅螺絲莫過於拉力鋼造,即係黑色果D,最大問題係見水氣會生銹,影嚮外觀之餘日久生銹侵蝕都唔係咁好;其次係不銹鋼造,雖然剛性冇咁強,但係都夠用,而且生銹機會好低(唔係完全冇!)。其實以我果套浮動碟來講,每隻係由12粒不銹鋼連接住,本來都夠(以我自己經驗估計),不過Brake並唔係「講玩笑、鬧著玩」,所以都要正視!雖然我最後都係買番不銹鋼螺絲,但係我就買隻長5mm再配埋絲帽用來做「迫帽」,再加埋loctite導絕「番鬆」機會!雖然隻碟會加重咗少少,不過穩陣少少。裝拆過程唔算難,發現咗本身嘅螺絲都有用loctite較為緊少少,其實落咗loctite日後都好難拆番,不過就算第時隻碟到期要換,我都會連埋冚鐘成個換!

2 則留言:

匿名 說...

以收車計單遮,孖遮,4遮邊隻好D

Wilson 說...

單遮--唔夠
VRM孖遮--夠晒
4遮--同孖遮差不多但靚好多