2006年2月4日


Bobby, I love You !!!!
Bobby成日打噴嚏,又流晒鼻水咁,今日終於要帶佢睇醫生,醫生話都冇乜嘢,食住D药觀察吓先,BB坐車好乖,從來冇周圍走,佢成日都好鐘意眼定定咁望住我揸車,今日突然即興同佢影張相,原來佢個樣老咗好多!其實BB已同我經歷咗15個年頭,我都當咗佢係我親細佬咁,細個時佢坐親車就周圍貢,馬安山未到西貢已經嘔到七彩,而家坐慣車我點劈佢都當冇到,雖然佢而家冇以前咁生猛,但係佢都好乖,有陣時成日掛住返工、玩車、上網……身邊好多重要嘅人與物都忽略咗!我應該抽多D時間陪佢,放佢落街行吓!今晚突然好感觸……

3 則留言:

狂野村佬 BZ-R 說...

帶佢週圍影多啲相同 movie, 最衰 Linda 果陣冇咁多架生...

匿名 說...

Pls take good care of Bobby !!

匿名 說...

喂, 可否教我整番個blog web登我個仔d相呀 ?

Bobby個女BoBo而家都幾好, 放心。