2006年2月24日






相簿重生
之前响部Mac機度開咗個server放Gallery,唔知搞咗D乜搞到死咗,今個星期終於的起心肝搞番起佢,仲update咗做Gallery1.5.2,多咗D新功能咁啦。今日仲特登同我部車車影咗D相放入個Gallery度!不過天氣就唔多好,冇乜陽光搞到D相有D暗……而且我係好想影番D車車嘅動態相,即係部車行緊果D,但係要2部車加一齊行加一個乘客揸相機先影倒,之前都試過一次好好玩,遲D有機會再影過!其實我預咗一本Album比大家post吓閣下部車車嘅相片同大家分享一吓,多多支持,方法如下:
1) 在右面點選---我的相簿
2) 點選---上載區
3) 點選--- Add photo
*每張相最大size : 1024X768 或 300kb

3 則留言:

匿名 說...

upgrade 上 gallery v2.0啦

匿名 說...

請問陌迫力鋼喉在那裡買?
多少錢?

Wilson 說...

I bought it long time ago... I forgot how much... the brand is Tom's