2007年2月17日







AE & Bobby
Bobby咳咗幾日,早幾朝帶咗佢去睇醫生,由於太早,所以帶咗佢去西九長廊行咗一陣,佢老lu, 行都行唔穩陣,手震震咁,其實佢都成17歲,人地話狗嘅1年等如人嘅7年,咁計番數佢都過百歲,17年入面其實都唔經唔覺,我都當咗佢好似親細佬咁(雖然佢大過我)!以前細細個,佢好鍾意一落車就幫我洗吓條軨,而家佢聞吓就算!唉!呢幾個月佢都枕住咳,食葯就冇嘢,食完葯過幾日又發作,有陳時咳到瞓唔到,好慘!今次醫生話Bobby個肺有D水聲,可能個肺開始退化積水,要長期服葯,知道咗我個心都有少少up,要珍借多D同佢一齊嘅時間,食葯之後Bobby即刻冇咳,不過可能今次多咗D葯,Bobby佢好似冇乜胃口,連佢最鍾意嘅零食同雞肉都唔大想食,今日仲肚苛同嘔,我真係好擔心。部車壞咗,俾錢可以解決,但係生命就……可能大家會覺得我懶感性,但係當你身處其中嘅時候先體會到!而家一好天我就放佢落街行吓,影多D相留念,唉!講到好似……嗚嗚….!珍惜身邊嘅人同物啦!

4 則留言:

匿名 說...

我都曾經有過你咁O既經驗...個時都唔知應該可以點做,真係好心痛.不過我相信時間總可以沖淡一切!但係而家佢仍然活係我心中....
六叔

Wilson 說...

Thx !

taro 說...

DONT GIVE UP!!!!

Wilson 說...

Thx taro, i will take good care about bobby and made him more happy !