2007年2月22日









幾好機器舖
自己部車有好嘢都係DIY,裝裝拆拆,加加減減,咁當然有好多嘢靠自己就唔得啦,因為根本冇咁嘅工具同器材,尤其係零件上嘅加工或者打磨,例如係光碟,造Spacer、加大蝴蝶瓣……等工序,即使係車房都只係將零件送去機器舖進行加工,選擇機器舖,手工同準確固然重要,其次最好係一向有做開汽車零件果D,咁樣溝通起來會容易D唔會雞同鴨講!我自己就幫襯開一間响紅磡區嘅,其實我n年前已經係幫襯佢,呢間嘢排面雖然幾「Up Dup」,但係個師傅都幾有料到,手工好又快手,而且收費仲好平吓!光碟一對四面=$130,VRM碟改細4孔加中心圈=$300(人工包中心圈料),Spacer 連中心圈一對=$ 400-600(視乎厚度)……etc,另外佢仲有燒焊(電焊/風煤/瓦絲/銻焊)服務,而且仲有翻新軨服務,好多鄰近嘅車房或胎軨舖都係比佢搞!我見有D軨直頭蹦咗1/4隻,佢都係燒焊再車番靚,有D好嚴重都搞到,服到我五體投地 (所以我都唔敢再買2手軨) !!!不過佢嘅缺點係不設裝拆服務,即係話光碟你要成套碟攞去,加大蝴蝶瓣要自己裝拆,佢唔會幫你搞!有需要大家不妨找找佢,不過千其唔好撻我朶,因為個師傅只係認得我個樣,佢唔知我個名&唔認得我部車!哈……!!

6 則留言:

匿名 說...

wilson兄,
先謝謝你~~
VRM碟改細4孔加中心圈=$300 係一對價錢嗎??

Wilson 說...

yes 一對

匿名 說...

thanks~ 非常有用~
喂~ 你newsgroup條link唔岩呀!
快d revise 過~

Wilson 說...

Lawbet, which link ?

匿名 說...

main page 條 newsgroup link 呀

匿名 說...

Wilson 你部110係咪抬左7a