2005年9月2日


黑晒!新黑燈,黑車章,黑色RSM已準備好,開始有D心急想攞車!不過部車仲未有消息!今日去咗運輸署搞轉色,點知原來要攞行車証去搞,我仲以為帶身份証&牌簿就OK........%$&^#$@#!$^%^$........白行一趟,都好,咁樣又有個籍口聽日去探仔仔!Good !!!

8 則留言:

匿名 說...

你套黑燈唔係我個時用個隻膠的..........你現在用個隻白膠幾好睇喎..........唔覺係拆過的喎............唔錯........唔錯
............

匿名 說...

wilson我想問你一D關於GT章的野啊...........日本個邊的AE110原裝其實有冇GT章貼係部車到的??.........如果係有.........請問佢係貼係邊的呢??.........煩請指教.........
by Buddy

匿名 說...

如果你有日本AE110的相......可以SEND比我嗎??..........有勞
by Buddy

Wilson 說...

我自己都係第一次用透明玻璃膠,出嚟嘅效果雖然係好,但係好難睇到邊度「溜蕉」,所以幫人整我都係用黑色玻璃膠!:D

Wilson 說...

GT章位置,尾冚,左右頭沙板,DIY指揮燈下面!另外左右尾雞翼窗後DD有粒細嘅3星章

匿名 說...

另外左右尾雞翼窗後DD有粒細嘅3星章 .........這個章有得賣啊??
by Buddy

Wilson 說...

yes, about $80-100 each at TRD Shop or Loong Wah

匿名 說...

Diy黑燈用耐左會否脫色