2006年8月29日

頭尾迫力皮夠期,有乜推介?
頭尾迫力皮得番2成,係時候換,之前2次都係用Project u HD 0-400oC皮,其實唔錯,行街夠用有餘同時好少粉,今次好想試吓其他牌子,最重要係少粉,其次價錢要平,最好$500樓下!而家好少開快車,制動能力要求唔洗太高,0-400oC就可以!加上用咗Galant VRM孖遮鮑魚已經好夠收!已經research過幾隻牌子:
頭皮:
1)Project u HD-- $700,少粉夠用,唔傷碟,但已用過2次,唔再番用!
2)三菱廠皮-- $450,正廠料,保守冇鑊氣,價錢合理!
3)日本OEM -- $380,聲稱好過三菱廠皮,由於係藍色,坊間叫「藍皮」
4)冇牌子什廠--$160,平到唔敢用……有冇人試過?
5)Delphi LockHeep-- 價錢未知,英國大牌子信心保證,0-550oC
6)Winmax -- 價錢未知,性能未知,日本牌子,有冇人試過?
7)EBC --價錢未知,英國牌子,聽聞好傷碟

尾皮:
1)豐田正廠-- $220,正廠料,保守冇鑊氣,價錢合理!應該會用
2)日本OEM -- $130,尾皮有排用,只係平少少,用正廠料穩陣D

尾皮就一定用正廠;頭皮想試Winmax,Delphi 或日本OEM,視乎價錢,有冇朋友有其他推介?分享吓啦!

24 則留言:

匿名 說...

你好,我想搵個同你個頭Bumper一樣有射燈位的。你個頭bumper邊度買呢?

你個個係GT車籠嗎?我個個GT籠有D唔齊(左右冷氣出風位,電窗制位),唔知有冇Parts可以買返呢?

Wilson 說...

我想搵個同你個頭Bumper一樣有射燈位的。你個頭bumper邊度買呢?
Original Bumper cut the hole !!!

你個個係GT車籠嗎?我個個GT籠有D唔齊(左右冷氣出風位,電窗制位),唔知有冇Parts可以買返呢?
I m not GT interior, u can go to TRD Shop to buy !

匿名 說...

請問你係邊度買架??d價錢咁平嘅~~唔該

匿名 說...

最好$500樓下? winmax......ok

Wilson 說...

Thx kkl,
Winmax = $490
Dirty and noisy ??
I hate the high frequency 'V...V...' sound....

匿名 說...

Wilson兄,請問用VRM孖遮鮑魚,用三條一280mm大碟得唔得呢?唔該哂

匿名 說...

仲想問吓wilson 兄,VRM 同VR4 鮑魚點分??AE車系 用VR4 鮑魚係咪要改橋位??

匿名 說...

請問你既AE110有無意出讓

希望你有無意都回覆...

如有意出讓的話 請出價

請電:97312695 (傑)

Wilson 說...

fx兄:
我都唔肯定,之前有個朋友部110裝咗VR4 brake,佢話隻碟直徑係大過VRM碟 10mm,條原裝橋都係長DD,而且15吋Rim係裝唔倒,一定要用16吋Rim

Wilson 說...

傑兄:
謝謝厚愛賤驅,但97車就算齊料我都唔知開乜價,講笑咁講,我叫$45K 你會話我顛,$25K我又唔會賣,而且我放落去嘅心機大過舊錢好多,唉!我諗我都係110痴.......唔好意思! :P

匿名 說...

我叫$35000

Wilson 說...

Thx kkl :D

匿名 說...

hello wilson
我想問下你仲有冇整黑底燈?
thx~~
ps.有冇email可以搵到你呢...

匿名 說...

Wilson兄, 請問邊度可以買到日本Mountain公司嘅碟呢???唔該哂~~

Wilson 說...

My Email : trd_corolla@hotmail.com

FX : Mountain brake disc can buy in any car parts shop wor

匿名 說...

Wilson's兄
我對你架AE110既設計十分欣賞
而且好有興趣
我願出價4萬-4萬5
希望Wilson's兄給我一個機會
請答覆

(傑)

匿名 說...

wilson兄唔該你先,尋日係上水問咗mountain公司嘅碟,只係$520~~

Wilson 說...

FX,
Thanks ! Last time i bought $560...where is the shop in 上水 ?

匿名 說...

wilson兄,係上水新樂行(即上水石湖墟球場側)鋪頭名叫新華行

Wilson 說...

THX FX !! :D

Wilson 說...

傑兄
請留Tel. no. 到trd_corolla@hotmail.com

Thx
Wilson

匿名 說...

Wilson兄:
我已經email回覆了我的電話號碼,請你回覆e-mail還是電話回覆我都好,請你回覆.
傑上

匿名 說...

wilson兄
我想問下"皮彈弓"係咪你前VRM迫力夾住識力皮既鐵片?

Wilson 說...

我想問下"皮彈弓"係咪你前VRM迫力夾住識力皮既鐵片?
Fai, yes