2006年12月14日




慘!軨死日本中!
唉!白等咗個半月,今日打去軨舖度問我套新軨嘅下落,點知套軨有三隻色Racing Gold, Racing Silver & Racing Bronze, 好不幸我訂落果隻Racing Gold已停產,不幸中嘅不幸係軨舖寫錯咗我嘅聯絡電話,佢揾極都揾我唔到,我自己又冇check吓張底單自己個聯絡電話……總之就慘!慘!慘!本來都想考慮吓隻Silver / Bronze,但係我部車車身色真係只有金色軨先襯,我又唔想買番來Local番噴,唯有轉過第二隻款,始終軨款同色係好影嚮成部車嘅外表,二手軨就話冇乜得揀要張就,買新軨我一定要最鐘意嘅!其實之前停產果隻真係好嘢來,都介紹吓啦,如果大家鐘意Silver or Bronze色,都可以考慮吓!









套軨係 Manaray Sports(以後叫M.S.)出品嘅Final Speed Gear R,M.S.都係日本一個造軨嘅老牌子,但係冇Works, Volk Rays, Enkei……咁出名,亦因為呢個原因,香港好少人留意同選擇,我揀佢都係因為好少同人撞款,M.S.响日本亦有個別名為ATECH,响yahoo.co.jp搜尋唔難揾到佢嘅踪影!M.S.出品大多數係以大尺吋嘅電鍍軨為主,行日本暴走Feel路線,而我所選擇嘅Final Speed Gear R係唯一屬於較Sports款,軨花係6孖柱向外伸延至軨邊,配合薄胎肚嘅輪胎比人有大一吋嘅錯覺,驟眼睇有少少似Works Emotion嘅5孖柱,不過Works Emotion又裝到通街都係,而且仲有極多台仔抄款,好濫!顏色方面有Racing Gold, Racing Silver & Racing Bronze三隻色 (Racing Gold已停產!) , 尺吋為16x7JJ offset 38mm 4X100P.C.D. 專為Toyota AE系而設,雖然offset冇35mm咁出(平沙板),但係加5mm spacer已可補償!雖然冇採用鍛造技術,但跟據廠方資料16”嘅重量不足6kg(5.9kg),呢個重量都可以同現時嘅鍛造軨相題並論!價錢方面就好實惠,响代理wheelink上價錢每隻$1070,我就梗係唔洗咁貴啦,實價就唔好問我啦!去某D軨舖度問就咁比個英文名佢地睇,好多都話未聽過,但係當我比張相佢地睇,佢地通常都係答:「啊!呢隻!我地冇賣!呢隻M.S.係日本牌子xx造o架!唔得o架!」(xx = 台仔,大陸,馬來西亞……)講真我又冇乜所謂,英雄莫問出處,呢套軨乎合咗我嘅要求:offset啱,靚色靚款,少撞款,冇抄款 & 夠輕,我話之佢係非洲造都冇乜所謂!
金色,金色,金色,金色軨真係咁難揾?好不容易我又揾到第二隻款,軨舖話要訂一個月,唯有慢慢等啦!其實真係好心急......望梅止渴,唯有用photoshop執上去「恨」吓先,唉!其實套金色GearR真係好正..........慘!

代理wheelink : www.wheelink.com.hk

沒有留言: