2005年10月27日






Offset 45mm 好肉酸
「軨」--對於整部車嘅注目度擔當好重要嘅地位,之前用嘅一套Enkei CP-02 15"X7JJ offset 41mm雖然係好舊款,但係論重量絕不比現時流行嘅鍛造軨重,不過最大嘅弊處係佢個樣好似細咗個碼,,可能佢D「抓」唔夠出,搞到15"看似14"咁樣。另外碳灰色實在同隻「粉橙」色格格不入,似乎深色軨並唔係一個好好嘅選擇,把心一橫換咗佢,不過新軨太貴唔捨得買,而家D鍛造軨閒閒地$1200起一條,有D重over$2000,連埋胎要成皮嘢埋單,你都咪話唔肉痛,台仔抄款軨我又唔想用,OZ變GZ,SSR變SSP......好肉酸,唯有向二手軨進發,揾到套白色 Enkei RP01 16"X7JJ offset 45mm軨連205/50/16 Falken ST115胎,$2000好抵玩,胎有95%新但50胎太厚唔啱size,而軨7JJ offset 45mm亦係錯嘅,尾軨直頭好似向內縮咗入去,好鬼肉酸,加上白色軨太Sharp太搶眼,同車身色撞到飛起,結果玩唔夠2日就賣番出去,想知我換乜軨,keep住update 我個blog啦!!

2 則留言:

匿名 說...

我想問下+44offset會唔會唔好睇呢~?
因為我唔知選+37offset好定係+44offset好啊~?
15"x7.0jj

by buddy

匿名 說...

Enkei RS-M......VERY GOOD:>