2007年2月17日









大換血
呢排部車「笠」晒,而且副偈D聲好「燥」,聲大大又唔快,原來偈油行咗成7000km,唔怪得啦!前排買齊晒D偈油&波箱油,一直都懶得換,自已試過換波箱油,但係粒入油縲絲緊到死我拆極都鬆唔到……%&$%&^*@......,終於都係去咗俾車房換,換完之後爽晒!好奇怪,換出來D偈油正常地黑,但係D波箱油行咗20000km都係透明金黃色好鬼乾淨,不過見行咗年幾,換都正常!6速波箱可能多D齒輪,所以裡面空間細咗,2.5L油都唔夠就搞掂,等我仲買咗4L油!又講吓呢間車房,可能有好多車友都幫襯過,葵興嘅合眾佳信汽車用品有限公司,呢間舖頭我識咗好多年,都算好老實,你問我佢係唔係最平?我只可以答:「D嘢又唔貴」,不過就跟到好足同好細心,而家好少胎舖仲用磅尺去緊軨縲絲,多數都係用風炮狂打緊就算,起碼佢地仲用磅尺,裝拆胎都唔會整花條軨。我上次行17” RP-01劏咗胎,佢都即刻同我班到套Enkei CP-01 & Yokohama AVS Sports番黎,都算係咁!如果大家响附近都可以去幫襯吓,你同老細「阿楊」講話係我介紹,可能會比個靚價你!哈哈!廣告就賣完,係咁先!

合眾佳信汽車用品有限公司
Add: 葵涌光輝圍 45 號萬成樓地下 4 號舖
Tel: 24289193
http://www.goldwillhk.com/front_index.php

13 則留言:

匿名 說...

你係咪幫襯佢換佢D偈油??佢有無比支神油你用??

Wilson 說...

我自己買油去,佢收番人工,我有同我提到神油, 但佢話入加X士冇乜用,所以我冇用

匿名 說...

同問一問你之前噴油洗唔洗 book 日子?要唔要等好耐?

Wilson 說...

book 日子 = 要, 等咗1個月左右
噴咗2個月多D, 因我好奄尖! :P

而家咁潮濕大噴唔係時候!秋天好D喎!除非有局油房;我05年8月放低部車10月中拿車,8月跣灰省底油, 9月至10月中噴油加拋光!

匿名 說...

唔係呀??真係要咁耐!!

Wilson 說...

我奄尖遮
快嘅3-4 weeks 就ok

我噴完用陽光晒吓D油, 會乾透D <--comment from the paintshop master and Louis !!

匿名 說...

oic!!

匿名 說...

wilson兄,
入波相油唔係就咁係上面波相油尺果度入架咩?我上次就咁係上面入咋喎!!!有冇問題架???

Wilson 說...

AT= 波相油尺入油
MT= 冇波相油尺o架, 要開粒縲絲入到滿瀉先叫ok

匿名 說...

呢間野我都有搵佢換油,跟得幾足同老實,服務態度好,不過換油次次都入到滿,有一次提左佢咪鬼入咁滿都打爆晒...佢話驚舊車食偈油
我驗車都係搵佢
不過最衰就係維修佢判俾另外一間做,果間野條友態度好鬼差,上次上去執番d手尾,好似我爭佢錢咁...

Wilson 說...

自動波人, 係la, 好多車房都驚有鑊氣,係唔係都入爆偈油,咁講真响佢地個角度睇又o岩o嘅, 一陣間遇著一部真係食偈油o嘅, 冧o咗偈就有排煩, 我個fd部111, 1星期要加1L油,痴線......! 不過太多油就真係好'Lup', 至於外判工程我就未試過了......始终深層少少o嘅維修都係搵番熟D會好D!

匿名 說...

之前熟果間車房介紹俾朋友,做得好差,又收得貴,攪到我都唔敢去...

Wilson 說...

所以我一向都唔敢介紹車房比人,換吓胎換吓果D輕'kang'嘢就冇所謂