2006年3月27日








地毯
有人問起,即本講吓,可能因為AE車系嘅版本好多,所以Toyota推出咗好多款原廠地毯,而且AE系地毯有一個優點,就係絕大部份唔同版本都可以流用,即使係單門或者四門都可以!好似我而家用緊呢套咁,係我一個揸單門掀背AE92 GTi嘅好朋友賣比我,而原本應該係屬於AE111 BZR Levin嘅,所以上面有Levin字樣,其他版本有杏色厚毛Corolla字,黑色Tureno……等等,什至有Wagon字我都見過。二手價由$200-500不等,我果套買咗$400!原廠地毯嘅好處係用料靚,款式靚,而且最正係唔會走位!點解?首先後座果三張係有「拍鈕」,三張「拍」埋一齊fit晒冇得走位,而最正係司機位果張右下角有個鐵環,係有隻「鈎仔」卡住張地台毯,就算你點踐踏,點踭趾,都唔會走位!!隻「鈎仔」响邊度揾?所有水貨版本係有嘅,買全新都只係幾十蚊,不妨整番套!

1 則留言:

匿名 說...

The Taylor Big Baby Acoustic Guitar - My search for any fantastic electric guitar for my nieces son started one next day of she had called for my guitar purchasing advice.
For example, a family may have tried valiantly to keep sugar products
away from their youngster's diet, but once other caretakers are involved while using child, the sugar rules gets broken.

Feel free to visit my blog post best baby swing to buy