2007年4月2日


出售:HKS大東菇Kit
HKS Super Airflow大東菇Kit, 外徑200mm,喉咀內徑70mm,跟大變細軟膠Adaptor(70-65mm)、65mm有sensor位風pipe、不銹鋼喉cool、原裝撐臂(固定東菇用),9成新,售$450,合AE(全fit位)或其他車系(要改位),因買多咗隻, 所以出售!

3 則留言:

匿名 說...

裝左會否影響頭段

Wilson 說...

客觀D咁講,0-100km/hr盡油加速(只有1波會在低轉區),或者作戰模式,東菇一定好過原裝位風隔,因成日都有4000RPM在手,但日常駕駛例如回旋處二波低轉起步,東菇會差DD,約10%左右,不過加番個儲風pipe及Tom's intake,就頭中尾都爆,尾喉配合改裝仲正!

匿名 說...

唔好意思想問一個題外話!
你架車的噴油好靚, 想問下係邊度噴既?
我既EMAIL係vic67678@hotmail.com, 方便既留個言比我丫, 唔該晒你先!!