2007年4月1日







猜拿製造HID
HID呢樣玩意其實唔算新嘢,由好多年前菲利普推出,當時要成五千個大洋一套,約3年前我就用$1500買咗對二手TRD HID 火牛,再用$1000買咗對全新名科6500K H4膽俾大燈用,用咗大半年有一隻燒咗,保養期內換咗一對,之後用到而家都好正常!由於偉大祖國嘅「拷貝神功」張呢種高科技「大眾化」咗,而家唔洗一千個大洋都有交易!前排有個「馬交fan屎」上開廣州,幫我買咗套番黎,IKDO日歐光電,雖然呢隻牌子聽都未聽過,但係勝在夠平---HK$560一套有一對牛連膽,仲有線材同Relay,真係超值!而且呢隻IKDO亦有HID基本要求---就係成套掉入水都唔會壞!!雖然冇保養,但係「馬交fan屎」話之前裝咗上隻戰羊成年都冇問題,而且五舊油玩吓無妨!!今次選擇咗超黃光3000K H3膽俾霧燈用。平價HID令人擔心嘅地方,就係安全性問題,傳聞有好多火燒車嘅原因,係HID因短路或過熱而著火,當然產品質素係關鍵,但係安裝手法都好大影響,市面有好多車房收一百幾十裝工,手法真係幾馬虎,電線就咁cut咗駁番用電線膠布包住,隻牛用雙面膠布痴住放响引擎旁邊就算,其實呢D都會間接影響HID耐用及安全性!HID火牛工作時本身都會發熱,約40oC左右,而且唔好太震盪,所以最好放响較涼而且有少少防震嘅嘅位置,有少量沾水係冇所謂!駁線就一定要上錫同用熱縮膠包好,駁口絕不可有沾水短路嘅可能,咁樣就安全好多!






我自己就好注重安全多於其他,所以今次我都搞咗3晚先裝到套HID,其中最難搞係隻牛嘅安放位置同要改燈膽去個霧燈穀入面。先講講接駁火牛電源線,由於我有多套後備霧燈,一切都易搞好多,為咗令防水性進一步提升,我直頭爆散咗原裝個霧燈插,條線焊落支pin度,再落番個防水膠圈,然後再裝番個燈插,咁樣做日後我可以好容易還原番原裝膽!牛方面我貼咗3層「燕梳神」做防震,用索帶固定咗响陣咀旁邊,都好扎實!燈膽方面就煩D,要用响個霧燈蓋開個大窿走線,再用玻璃膠封番,然後先可以裝入燈穀!最後用Grade A & B 嘅溫度貼睇住隻火牛同燈穀,咁就萬無一失,而家暫時每2-3晚就check吓D溫度貼有冇異常溫度,過一排穩定咗就每次換機油先check一次!






隻燈嘅效果都算ok,比我之前用嘅Super Yellow Halogen膽黄好多同光好多,燈影都集中响車前2-3米,唯一有個少缺點係當引擎關掉而死火燈閃緊時候,HID會光吓暗吓咁樣,不過有幾何關掉引擎著霧燈吖!哈哈……!!即本放長雙眼睇吓呢套「猜拿製造HID」可以玩到幾耐!!
最後唔該晒Jacky君呢位「馬交fan屎」介紹呢套好嘢比我!!

3 則留言:

匿名 說...

唔洗咁客氣...一餐飯咪算囉...hee..hee..

Wilson 說...

ok ok la ! thanks, hehe !

匿名 說...

Wah! Very nice, may know where you find the org. lamp