2007年4月13日







准我蔡一志------三菱@豐田!!
嘩!出咗上一個post之後引黎好大迴响!MSN、電話、Email接唔少!有D問點解用假呀?不文不類、唔裝好過裝,再唔拆走就幫我拆……..洗唔洗咁激?但係又有D就話好正,問响邊度買?15”軨裝唔裝到?好似真嘅一樣……etc,喂!梗係似真啦,因為根本係真嘅!!!其實細心少少睇清楚我連碟都換埋就知啦,之前只係無聊同大家吹吓水,唔好見怪!哈哈……!好!講番正題!







之前見過有人搭橋改Mazda RX7(FD)嘅4pot鮑魚,隻鮑魚好細隻,15”軨都裝到,而且聽講都幾好收,但係我個人就覺得鮑魚個款唔多靚,而且我check過Mazda廠皮都要成$7xx,Racing皮選擇亦唔多,Rebuild kit亦係超難尋,所以未必係好選擇。







可能同三菱廠有緣,所以再一次三菱@豐田 ,流用Mitsubitshi 3000GT (GTO)編號Z16A嘅4pot鮑魚,係日本Sumitomo製造,係幫好多車廠生產Brake嘅零件廠。我都係响car8搵嘅,大部份都係老錦嘅劏房,我就揀咗套最新嘅,貪佢套皮夠厚(8-9成新),而且係藍皮 (雖然唔知係乜牌子) ,仲用風槍試過所有遮都冇積死,塵com亦未見有損傷,唔要碟價錢仲減到幾平!改裝工序方面都算簡單,鮑魚腳位要cut走一忽,再開過窿,Mitsubitshi個字要磨走再噴上紅色,當然要度位車條橋啦。重量方面都幾好嘢,用手執起GTO鮑魚連橋比VRM鮑魚連架明顯輕(VRM出名重)!






碟方面就用分離式浮動碟(俗稱「銻陷鐘」),「銻陷鐘」用上7075銻合金製成,好處係輕而堅韌,而且散熱快同埋衰減震動,外面電上一層藍色只係想美化作用,中間部份厚度為10mmVRM=6mm),因此10mmSpacer要車薄4mm(即Spacer=6mm厚)去底銷橫跨距變化,唔落Spacer唔得,鮑魚會hi到條軨,以我套RP-02 (7JJ 35mm offset)為例,起碼要3mm厚Spacer先可以避到,如果7JJ 40mm offset仲要落8mm Spacer……如類推,仲要視乎D爪有冇向外弧!碟外框係用德國製嘅Balo Motorex碟改造,張中間部份車走、鑽窿同開牙,直徑295mm,其實16”軨係可以用300mm碟,不過驚日後換軨未必隻隻都裝到,細5mm穩陣D;厚度係30mm,最小為28.4mm;VRM厚度係24mm,最小為22.4mm。由於唔想太食皮同有雜聲,套碟都冇開坑。雖然行「銻陷鐘」,但始終比VRM直徑大30mm,厚咗6mm,重量方面都佔唔到乜便宜。暫時對果D組合縲絲唔太滿意,遲D會換番強化拉力縲絲!







掣動力方面同都未有認真試激走,我想响日常駕駛先熟習吓,之前由原裝單遮上VRM孖遮,初時泊車時都會有chok吓chok吓要過一排先習慣,但今次由VRM孖遮上GTO 4遮又冇咁嘅問題!高速拖Brake都幾線性,之前有好多人話4遮掂少少就鎖胎,又唔係咁恐佈,睇過D幾pro嘅汽車website,如果其他因素冇變(如皮&碟size, 物料, 車重……etc),鮑魚遮嘅直徑越細而數目越多係令皮嘅壓力更平均,制動極限更高而更線性;相反單一個大單遮嘅鮑魚會冇咁線性,係有條formula計出黎,不過太深我唔係太識!不過呢D好講個人喜好,因為有好多人都鍾意較直接嘅掣動表現,响激走時超late brake去控掣重心轉移,當中以Honda嘅17/15大單遮鮑魚為表表姐,即使係DC2R等強勁車種都可以應付有餘!以前我坐過一個friend部DC2R,佢真係夠膽130kph一腳大brake即放100kph就劈入D直角街坊灣,佢話就係一腳大brake車頭一沉頭胎最咬果一刻扭軚就可以做到,我當然明佢講乜,不過我唔敢/唔識做出黎……對於我黎講,我係貪呢套4pot夠靚, that's all!!

9 則留言:

匿名 說...

果然又有新野玩呀!!!!

匿名 說...

Would you please tell me where I can buy those paint for the caliper in blue colour? Thanks

匿名 說...

我反而擔心d hub頭鏍絲經過冷縮熱脹會鬆呀!keep住check!!!

Wilson 說...

Lawbet, u are right !! I will solve this problem later on.

Wilson 說...

TC4, i just use noraml paint to paint the brake caliper, disc, just clean them before paint

匿名 說...

Thank you very much......I am wondering cos some other ppl said the colour will change if normal paint is used.....thanks again

Wilson 說...

TC4, welcome ! :D
Normal paint is ok, but just u need to remove all the rust and dirty before you paint (disc or caliper). For me, i used over 2 years still no problem !

匿名 說...

First, great car you have. I want to know where did you get your 橋? I'm thinking of doing the same upgrade but for a different car. Can you please tell me where u got your 橋? Thanks.

匿名 說...

Hey! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 4! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the fantastic work!

Here is my blog best place To buy a used car online