2006年4月13日

三菱@豐田
AE110嘅原裝迫力可以講係啱啱好唔夠用!!大家可能誤會我係指飛車果陣唔夠用,非也!據廠方數字公佈,AE110連5前速波箱冇天窗型號,淨車重量為1130kg,其實當單人作日常駕駛係還可以(假設一位成人重量為70kg),但係當滿載5位成人嘅時候,共350kg,負苛激增30%,重未計算什物行李等重量,如果滿載時候响斜路有突發情形需要拖慢或急剎,情況就好不妙!(自動波重大鑊!)就算真係好彩逃過一劫,我估全車人都嚇到一額汗!如果唔係經常重載或揸快車,換套Racing皮其實都幾有效果,我最初就試過原裝迫力落套Endless NA-Y 50-550oC皮,除咗迫力反應敏銳咗少少之外,最大分別係迫力耐力長咗好多,腳軟現象延遲咗!不過缺點係好多粉,好污糟!之後就裝咗一套AE101大單遮迫力,唉!原來只係條橋同隻碟大少少(隻碟直徑大2cm左右),隻鮑魚同迫皮係一樣,反應分別唔大,冇乜用!之後(好多年前)有人發明咗用三菱Galant VRM(以後稱VRM Kit)原廠孖遮鮑魚連碟,張原本盒頭個縲絲窿「料」大少少(約2mm),就可以直接裝上,唔洗搭橋!隻碟要由大4窿改造細4窿,另外隻碟中間要加隻中心介子,好處係大部份15”軨都裝到。中古料約$1200-1800左右,視乎新舊或已改位與否。Galant VRM車重約1500kg,200匹馬力,所以佢嘅Brake Kit對應番落AE110度係好足夠,而家有好多AE110都裝咗,我個人覺得VRM Kit快車時候反應好漸進,大腳踩又可以好應,就算部車載滿人同行李,都可以好有信心咁停低部車!至於用黎飛嘅話就更加唔洗講,如果「夠膽」掌握得到,Late Brake入彎可以幫你拋離對手!不過條胎唔好太雞,一般ES100,GII, GIII以上都可以,濕地就比較易Lock Tire著ABS,尤其是濕地過沙井蓋位踩Brake!而且初初裝咗,泊車或極慢車速時輕輕「Hi」吓個Brake會有D「Chok」,不過習慣咗冇耐就冇問題!講番迫皮,我建議如果中古料跟番黎套皮唔太薄,可以用住先,因為可以習慣一吓Brake Force強咗嘅變化,日後夠期先再換Racing皮,番三菱買正廠皮有2個選擇,一隻原廠皮約$250/set;另一隻藍色Sport皮$400/set(三菱廠行內叫藍皮),我冇試過唔知效果,只聽聞好多粉好污糟!我自己就用開紅色Project u HD series, 0-400oC,呢隻皮我覺得好正所以已經番買第二套,好處係冇乜粉好乾淨同冇雜聲,另外唔傷碟,隻碟用極都好令,而且耐力同反應都好好!响九龍灣Improve買$650/set裝工$100,可能你會覺得0-400oC唔夠,咁可以試吓其他高級D嘅皮,但係通常會污糟D傷碟D同有雜聲!其實我試過用温度搶度過,我連續5腳重迫Lock Tire停車,温度約200-220oC,當然實戰又拖迫又重迫可能又另一回事!不過我好少咁飛法,400oC我夠用啦!至於迫碟方面,中古料跟番黎套碟如果凹凸不平或好花,可以攞去機器舖光一光碟,約$200光2隻碟,不過要留意最少厚度為22.4mm(通常碟背面係有刻住個最少厚度),如果太薄就要更換,否則影響制動能力!!買碟有好多選擇,高級嘅有AP或DBA,$1800-2300/set已開坑,我就唔捨得買所以唔知有幾「堅」;平嘅有三菱正廠$1200/set;日本什廠OEM$600/set(亦聽聞可以用Toyota Celica碟但我冇資料),我呢尾窮人就梗係用最平最濺嘅什廠OEM啦!佢係日本Mountain公司製造,用落都冇乜缺點(可能我未用過貴嘢唔知有乜優點)!開6條直坑、改細4窿&車隻中心介子都要$600-800,所以算係一闊三大……開坑嘅好處係坑紋不斷削去迫皮,令迫皮經常以新嘅層面工作,另外當制動時皮與碟之間有一層氣墊(Gas Cushion)會減弱磨察力,坑紋亦可有效幫助排走空氣!!但係開坑亦有唔少缺點,制動時會有擾人嘅Wo…Wo…聲同高頻嘅震動,另外迫皮壽命亦會大減!!如果我再換碟,我就一定唔會開坑,始終我都唔係飛果隻!

12 則留言:

匿名 說...

請問有冇用過 WINMAX 皮?
安裝真空錶的Sensor位置?thx.......

匿名 說...

To Wilson Bro
can u tech me how can i do?
我想請教各位大大,希望可以幫我解决呢個問題,在此謝過各位!
我前幾日行龍呈祥行經一些不是太平既路面發現我部VRM左車頭有啲不尋常既跳動,在高速入灣發現左頭呔無以前咁咬地及發出奇怪既聲响類似"洛洛聲",直至昨晚本人用電筒檢查後,令本人十分驚訝,就是發現左頭內沙板及避震機有啲濕濕地,初時以為之前駛過水氹或可能漏其它機油,於是檢查埋右頭並無上述情況,所以我相信左邊避震芯漏油.....令我十分憤怒 (要跌錢維修).............
1我想問避震機可唔可以整得番?
2可唔可以淨係換咗支避震芯?(我支避震係TEIN CS系列金色果隻) 心痛,唔想一支出事,換哂成套避震
希望各位幫幫小弟

匿名 說...

冇計wor......換一對頭避震 la

匿名 說...

To Wilson,
我也是用vrm頭碟的,你說的Project U 400oC 皮我有興趣,請問你九龍灣的Improve在哪兒?

$650/Set 是2碟嗎

請指教

Wilson 說...

EK3Joe
Really sorry to hear that from you..... I am mot sure about the Tein can replace only the absorber or not ... Try ask ask GP Shop or Kit Racing la .. Actually, I heard that the HKS suspension also have this oil leak problem too......Seems the quality is not good

Wilson 說...

kkl, Winmax, the red one selling in 台日 ? i haven't tried before...so no comment ! Sorry !

Wilson 說...

Lik
Improve Tel : 27551001

匿名 說...

To Wilson
thanks !!
i will change (TEIN)super wagon in GP Motor!!
too bad lost money!!

匿名 說...

To Wilson
請問安裝真空錶的Sensor位置?thx......

匿名 說...

想問問你套碟在那裡買的...包裝嗎?

匿名 說...

Hi WILSON
日本Mountain公司製造OEM$600/set
可以去邊樹訂? 1對孖遮鮑魚連碟&改細4窿&車隻中心介子要?$..........
請多多教
Email: Vincent_corollaclub@yahoo.com.hk
:-)

Unknown 說...

請問有冇師傳介紹盒頭攞大羅絲窿,同車中介子,thx