2006年4月4日








熊貓眼
車頭燈等如部車嘅眼睛,對於部車嘅外觀係非常十分特別重要!車頭燈清楚乾淨,顯得部車有精有神,燈映都光D!不過有D人用110-120W超光超白炟由於太大火數,久而久之燈穀入面嘅電鍍反光層底受唔住高温而變黃碌落,嚴重嘅甚至燈穀入面會溶化,而且有D仲熱到連個透明罩都變黃,搞到架車好似有「肝病」咁眼都黃埋,就算用7500K白炟都冇用啦!其實而家好多HID Kit係台仔 / 韓仔造,價錢都頗大眾化約$1200有一套,HID嘅好處係無論耗電量、火數、温度都比傳統燈坦低,而且光好多,K數又高去到(超過)白色,對於燈穀入面嘅電鍍反光層都唔會咁傷!當然如果負擔唔起仍然可以選擇傳統燈坦,但係要留意火數唔好超過85-90W,雖然冇咁光,但係亦冇咁熱!而且千其唔好以為火數大就等於白D,火數同K數係兩回事!另外有好多燈坦為咗提高K數整白D,會响燈坦表面coat一層藍色物質,要小心啦,因為呢類燈坦係驗唔倒車嘅!講完燈坦,又講吓燈穀,可以咁講AE110如果換套熊貓眼黑底燈,個樣即刻型爆十倍!尤其係淺色車身,白色、銀色或者香賓金色……車頭會變到好Sharp好型!用美學角度具體D講,黑底燈浮現咗D線條同層次出來,再唔似原裝燈咁銀色一舊!又如果襯落深色車身度,雖然效果冇咁Sharp,但會有一種好「惡」同神秘嘅效果,夜晚睇就一流!日本正廠Toyota係冇出黑底燈嘅,台仔料就有出,大燈同角燈都有,不過台仔燈有幾個缺點:台灣係左軚車,燈映方向係同右軚車相反,如果驗車嚴DD,「燈映方向不正確」有可能肥佬;而台仔燈用料較為差,即使冇用大火數燈炟,電鍍反光層同透明罩都好易變黃,頗為肉酸;另方面台仔燈嘅燈碼位造工好參差,安裝後成日都有走位或唔貼邊嘅現象;仲有佢嘅角燈造工就真係麻麻地,角燈邊沿位竟然有條白邊圍住,雖然好幼身,但黑框撞白邊好現眼,都幾「失真」!其實企遠D睇都勉強可以接受,而且台仔燈售價較平,買番來一裝就OK,方便!如果要求唔高其實都可以考慮一下!另一個選擇就係好似我咁,用日本正廠Toyota料DIY噴!不過工序頗為煩複,除咗要有耐性同心機之外,最重要就係要解決防水嘅問題,如果工序正確,效果比台仔燈好好多!至少係右軚燈映,Fit位同唔易變黃,大家不防試試!為咗令我部車套黑底燈歷久常新,我通常約2年左右就換過套新燈,有D變態?又唔係喎,套舊黑燈通常都有7成以上新,成套放出去$1000唔難,再補$200-300買過套新燈DIY,又唔係貴喎,hahahaaaa !

6 則留言:

匿名 說...

冇錯........噴左之後真係型好多......係e度又要多一次唔該你 wilson.
by buddy

匿名 說...

名科個隻$1380 H.I.D得唔得的??
by buddy

匿名 說...

請問全新大燈連角燈在那裡買多少$?

Wilson 說...

大燈 = $520-550 each side
角燈 = $100-120 each side

錦龍 or 大興買

匿名 說...

To Wilson Bro
can u tech me how can i do?
我想請教各位大大,希望可以幫我解决呢個問題,在此謝過各位!
我前幾日行龍呈祥行經一些不是太平既路面發現我部VRM左車頭有啲不尋常既跳動,在高速入灣發現左頭呔無以前咁咬地及發出奇怪既聲响類似"洛洛聲",直至昨晚本人用電筒檢查後,令本人十分驚訝,就是發現左頭內沙板及避震機有啲濕濕地,初時以為之前駛過水氹或可能漏其它機油,於是檢查埋右頭並無上述情況,所以我相信左邊避震芯漏油.....令我十分憤怒 (要跌錢維修).............
1我想問避震機可唔可以整得番?
2可唔可以淨係換咗支避震芯?(我支避震係TEIN CS系列金色果隻) 心痛,唔想一支出事,換哂成套避震
希望各位幫幫小弟

Radhames R. 說...

Hi I saw your car on car domain.com , And I really need to know where did you buy this headlamps and the corner light , I need to buy a new one for my AE110 , please If you can get it or tell where can I buy a new pair of those.


THANKS YOU VERY MUCH