2006年4月18日

10,000km
多謝各方好友瀏覽小弟亂up一通嘅Blog,日前終於突破10,000km,日後會繼續同大家分享小弟所見所聞!謝謝!

12 則留言:

匿名 說...

TO WILSON
我係CAR8見到TOYOTA原裝2DIN車機500蚊
個D車機OK唔OK啊??
是否買左返黎就可以睇DVD的~??

http://www.car8.com/2partdetails.php?id=32419

BY BUDDY

Wilson 說...

http://ae110lok.blogspot.com/

ask my friend 'Ar Lok'
He has this Toyota A/V unit

匿名 說...

to wilson
你有冇msm.
如有add我啊
panda35190@hotmail.com
by buddy

匿名 說...

to wilson
請問迫力碟在那處買?

匿名 說...

請問有冇安裝尾頂底Bar?
在那裡買?多少$$?thx...............

Wilson 說...

kkl :
正廠碟or什廠碟可在各汽車零件店有售,有cam帶,皮帶,油隔,偈登膠賣果D店舖

今期Option Fans Top Racing 內見有AE111尾頂巴,$650,理論上可以裝在AE110上,但可能要爛尾箱內格,有時間我都想睇吓!

底巴我用正廠,$80條,可以裝2條,亦可以用角鐵DIY,遲D出Blog

匿名 說...

TO WILSON
你的朋友Ar Lok個tv mon係唔係只係mon冇dvd cd 個d功能的??
係唔係要搭埋其他車機如dvd機一起用的??
by buddy

匿名 說...

正廠尾底巴在那處買?thx...........:>

Wilson 說...

Buddy,
Sorry, i really don't know because i haven't use that Monitor unit before....... Sorry cannot give you comment !

Wilson 說...

kkl:
正廠尾底巴在TT Shop買

匿名 說...

To wilson
請問下點開blog呀
我開極都開唔到
d之文章都發佈唔到
請你教教我點開
唔該

Wilson 說...

建立新文章 --> 發佈